13.6.11

MY FIRST CARDS and TOP DESIGN in a YUMMYS

Hello my dear friends ..... I appreciate all the comments on my blog.
I got very nice words coming from all you guys ... and I'm happy because I made even more new friends and this is too good !!!!!!

I'm in the clouds, I was once again highlighted in the gallery of YUMMYS with my LO.
I was chosen by the wonderful Lu Minoti who wrote these words on my page so pretty.
Cynthia simply rocked this LO!
The photo in itself is the major highlight, and when we have a picture like that, we must take great care that the elements used not to hide the photo.
And to further emphasize Cynthia knew the beautiful photo she used, through a balanced design!
Congratulations Cynthia, you deserve it featured! kisses
I want to thank from the bottom of my heart the words of Lu they touched me very much.

I'll post my first two cards I made today for the Addicted to Cards , just a wonderful challenge blog  who love to makes cards.
 I hope you enjoy!!! I wisha a wonderful week to all my friends!!!


My first Birthtoday Card!!!!




Olá minhas queridas amigas.....quero agradecer por todos os comentários no meu blog.
Eu recebi palavras muito lindas vindas de todas voces...e estou feliz mais ainda pois fiz novas amigas e isso é bom demais !!!!!!
Eu estou nas nuvens, mais uma vez fui destaque na galeria da YUMMYS com meu LO .
Fui escolhida pela maravilhosa Lu Minoti que escreveu essas palavras tão lindas sobre minha página.
A Cynthia simplesmente arrasou nesse LO!
A foto por si só já é o destaque principal, e quando temos uma foto assim, temos que tomar muito cuidado para que os elementos usados não escondam a foto.
E a Cynthia soube ressaltar ainda mais a foto linda que ela usou,através de um design equilibrado!
Parabéns Cynthia, vc merece esse destaque!bjs
Eu quero agradecer do fundo de meu coração pelas palavras da Lu elas me emocionaram muito.
Vou postar meu primeiro cartão que fiz o blog Addicted to Cards....um blog maravilhoso para quem adoro fazer cartões !!!! Eu espero que gostem!!!
Desejo á todas vocês uma maravilhosa semana!!!!

18 comentários:

Catherine SIWCZAK disse...

Indeed the layout is great !

Regina disse...

Cynthia, your card is absolutely awesome and the details...wonderful!

hugs Regina

Aline Salmon disse...

Oi Cynthia!!!! Parabens!!! Arrasou no destaque da Yummys!!!! Muito legal!!!
Adorei os cards!!! Lindos!!!!
bjocas

Heather Jacob disse...

hello my gorgeous friend .... these are so awesome and full of yummy details and elements ..love the colors you have chosen ... beautiful work as always ....hugz x

Crafting Queen disse...

congratulations, and great layout and cards!

HarmonySweetpea disse...

Fab cards and layout. Congrats for being chosen.

ann disse...

The Lo is soooo very beautiful and your cards are lovely and colourful xxx

Kiki Aposeki disse...

I love the colors you have chosen!!! You make a great job with yummy card!!!

Manunamoral disse...

Lindonaaaaaaaaaa do meu viver...

Saudades de vc viu....como cê tá?!! Quando te vejo no face, vc some....kkk

Vc merece todo esse reconhecimento minha florzinha....

Um xero gostoso na sua rosa.

Sumemooooooooooooo.

Bjotas Sonoras.

Unknown disse...

Congrats its s cool page and you made lovely cards to.
byebye,Lean

Ella Swan disse...

Great news Cynthia! And I posted about Scrap for Help on my blog the other day!! You need to get to Bird is the Word - there is a surprise waiting for you! Remember judging is on a Sunday :)

Flaviane Campos disse...

Cynthia,
parabéns pelo reconhecimento do teu trabalho! Vc merece muitoooo mesmo!
Fique na paz de Deus sempre!
=D

Marília Lopes disse...

Parabéns amiga!!!Adoroooooo te ver em destaque, voce é muito talentosa!!!
Amei...amei os cartões!!!
Acredita que a Marcella falou com a Marina uma vez e já quer me substituir!!!kkkkkkkkkkkkkkkk
Amo voces!!!
Beijooo

Shona disse...

hiiiiiii :) love love love your cards :)

Karina Beck disse...

Gorgeous work!

Babi Bôas disse...

Oi Cyn

Eu não estava conseguindo postar... seu LO ficou realmente maravilhoso, parabéns mais uma vez.

Ainda não coloquei as coisas no correio, mas aviso assim que for.

beijo grande
Ba

Unknown disse...

Congrats!!!! Such a lovely layout! Hugz!

Eila Sandberg disse...

Drooling on my desk looking at your layout! Absolutely gorgeous colours and the clusters are divine! Love finding out about all challenge sites when I visit the blogs of scrappy friends, Yummys sounds delicious! Lovely cards too that some lucky peeps are going to be very happy in getting! xoxoxo